Have you heard?

Hei fine dere! Da var det på’ån igjen med skole.. Var ikke så ille da, fikk jo sett jentene igjen osv. Kom nettopp hjem fra Thea og Martine og har kanskje tenkt meg dit i kveld også. Men litt om gårsdagen da, vi dro på siste shoppingtur, tivoli og tok flyet hjem klokka 10 eller noe. Tivoliet var faktisk såå morsomt! Jeg syntes selvfølgelig dette var mye morsommere enn Tusenfryd, men det er jo kanskje fordi jeg har vært der så mange ganger. Kjøpte meg nesten ingenting i går faktisk, vet ikke helt hva som skjedde med meg, tror en del av meg ville spare pengene.. wtf that doesn’t sound like me!! Men jeg skal vise dere det lille jeg kjøpte meg daa. Skal også fortelle litt om Lady Gaga konserten senere.

Her er noen bilder fra gårsdagen.

aaaah heaven med Ben&Jerry’s bar.

hahaha i farta – snart.

Har dere foresten hørt at de har funnet Sigrid? To menn er siktet for drap, en på 37 år og en på 64. Begge var bilmekanikere på det verkstedet hun ble funnet utenfor. Politiet har også funnet gjenstander eller verktøy som kan ha blitt brukt. Åh jeg blir kvalm av det, hvordan kan noen få seg til å gjøre noe sånt?!! Det er helt sinnsykt. Jeg sender masse kjærlighet og støtte til familie, venner og bekjente, dette må være helt forferdelig for dem.

Har dere noen meninger rundt saken?

10 kommentarer

Siste innlegg