Bilder fra i gåår

Heeei! Ble nåkk en travel dag i går. Vi kjørte foreksempel sånn toetasjet-buss rundt om i byen, var på et sånn Guinness(?) Rekord Museum og det var faktisk sykt morsomt og lærerikt, ogsåå var vi sist men ikke minst på Lady Gaga konsert! Det er det sykeste jeg har vært med på, men mer om det siden. Nå sitter hele familien min utolmodige som de er og venter på meg, så jeg må bare skrive ferdig dette innlegget før jeg må dra. Uansett her kommer noen bilder fra gårsdagen:

mei og siss

bilde fra turistbussen, hørte på sånne ørepropper på svensk da, hvorfor er det ikke norsk?? skal ikke vi liksom være bestevenner med danmark daa

standar at vi spiser på hardrock cafè, er jo herlig der da!

Haha så fant jeg ut at jeg hadde glemt å ta på meg maskara… Hvordan er deet mulig haahah? Men heldighvis så har jeg jo farget vippene så det så ikke heelt på trynet ut da, heldigvis.

finnes rekorder på alt slags syke ting haha se på det bildet over foreksempel

Hun syke dama over her med alle piercingene har jeg, Thea og Martine faktisk møtt i London! Vi tok bilder med hun også kom vi faktisk opp i en liten diskusjon for hun ville ha penger for at vi tok bilder med henne osv haha jaja. Hun er jo kjendizz da

verdens tykkeste mann

Hva synes dere om bildene?

18 kommentarer

Siste innlegg