Tidenes Shoppingby

Heiheei! Rakk ikke poste spøkelseshistorien i går, men jeg lover, i dag kommer den! Uansett så må jeg bare si at København har jo driiitbra shopping, spør du meg! Jeg ble helt sjokkert når jeg så alle butikkene jeg, det er jo som en litt mindre London nesten. De har Urban Outfitters, Topshop, alle de dyre merkene som Louis Vuitton, Hermes, Dior, Chanel jaa you name it! Har faktisk ikke shoppet så mye, for når jeg fikk vite at vi skulle til Køben så tenkte jeg ikke på shopping i det hele tatt, så for meg at de hadde noen butikker bare liksom. Så jeg la igjen det meste av pengene mine hjemme. Men skal vise der det jeg har kjøpt meg da.

Foresten så skal vi på Lady Gaga i kveld, blir sikkert sykt! Men nåå skal vi ut i byen og gjøre det jeg liker best, shoppe.

pappa og mamma♥ ekte kjærleik

haha mamma fant en statue eller skulptur eller noe som hun sa måtte være mammaen til armbåndet hennes, så jeg bare mååtte ta bilde av det. Men jeg er jo enig, dere ser jo at armbåndet er prikk lik skulpturen i bakgrunnen.

Bare sitter å chiller med en Vogue inn på Loui Vuitton, mens mamma goes wild, kødda XDXD


fint smil du har matholck

Har noen av dere vært på shopping i København?

17 kommentarer

Siste innlegg