OPPDAL PICS

Hei folkens, daa er jeg endelig hjemme igjen! Ah det var så herlig og bare skylde ansiktet i kaldt vann og rense ansiktet, pusse tennene og sove når jeg kom hjem. Etter tre dager stuck i skauen, glemte jeg vell nesten hvordan det føltes å være ren og pen. Men jeg har faktisk hatt noen utrolig morsomme og minnerike dager (og netter haha). Har gjort masse jeg aldri hadde kommet til å gjort ellers, som å kjøre med i en sånn jernline over en stoor elv (dere skjønner greia?), badet i en somp (se for dere Shrek sin somp) og opplevd et ordentlig spøkelse! Ookei, såå tok jeg en del bilder som kommer her. Disse bildene er litt fra alle dagene, har noen flere som kommer etterpå.

togturen på vei til oppdal, kjempe koselig!

her er alle på bildet sykt fotogen, som dere ser.

skulle faen ikke ha noe myggstikk!

robin hood babes

Hva synes du om bildene?

 

10 kommentarer

Siste innlegg