KON-TIKI

Hei alle mandagsbaarn

Haha? Jaa jeg tenkte bare å si litt om gårsdagen. Det siste dere fikk høre av meg var at jeg måtte løpe til Anna på 3 min for å fortjene en vaniljemilkshake, og alle de som kjenner meg godt vet at jeg løp for harde livet for den milkshaken, det er det beeste jeg vet. Så her var meg 3 min senere:

Også bestemte jeg og Anna oss for å dra på kino, så vi tok med oss Johanna på Kon-Tiki filmen. Dere har sikkert hørt om den? Den var hvertfall utrolig bra! Synes det er helt sykt at den er norsk! Den må bare bli verdenskjent.. Etter kinoen dro vi på Graffi en tur og koste oss deer.


hahaha nederst til høyre skulle jeg ta bilde av oss med bilts, og jeg fikk en nydelig gyllen brunfarge som dere ser, skjønner ikke at jeg legger det ut, kommer aldri til å få meg jobb……. haha

Har dere sett filmen?

7 kommentarer

Siste innlegg