søndagsmodus

Heei dere fine! Sitter bare i sofaen med Katrine og utnytter Frustrerte Fruer- maratonet på Bliss på best mulig måte. Åh nå husker jeg hvordan søndagsfølelsen var, og den er herlig og forferdelig på samme tid. Tanken på at det er skole i morgen gjør med skikkelig irritert… Etterpå tar jeg turen til min kjære Anna, må bare årdne meg litt først :-))

Foreesten så er dere kanskje litt nysgjerrige på hvordan the american kids var, og altså det ble jo så kleint som man kan tenke seg da, men jeg hadde ikke forventet noe annet. Vi satt på stua og spiste potetgull, sjokolade og alt det andre mamma hadde kjøpt inn for at vi skulle koooose oss, også satt alle på hver sin iphone og spilte diverse spill. Best lørdag ever! Men altså det var jo litt morsomt da, å prate engelsk all the time er jo egentlig det jeg vil, så sånn sett så gikk det jo bra! De har dratt hjem nå da. Bildene under er fra i går.


de tre i sofaen var the american kids, de var kjempe greie altså!


så spiste vi taco til middag.

Hva skal dere gjøre i dag?

5 kommentarer

Siste innlegg