lilla sebramønster


Fotograf// Pernille Nikoline

Jakke fra Levis, bukse fra H&M, topp fra Gina Tricot, lilla hår (haha) fra Gina Tricot.

Dro en liten tur til byen med Katrine i dag og møtte Thea, Martine, Anna, Tobias og Daniel. Vi satte oss først på Jordbær Pikene, men fant ut at egentlig ingen ville spise der så vi dro til Deli De Luca og tok en matbit. Jeg og Katrine dro hjem etter en times tid fordi vi måtte hjem til meei. Fordii – okei nå skal jeg forklare dere. Mine besteforeldre skal på bryllup så det er altså venninnen til mimmi som kjenner noen som kjenner noen osvosv som har unger fra Amerika som mamma da har tatt på seg ansvaret å passe på mens foreldrene er i bryllup eller noe…. Ja avansert, men derfor må jeg være hjemme og leke (haha) med de ungene. Håper ikke de leser bloggen min nå da, ettersom jeg er superkjendiz i Amerika hahaha ikke heelt enda… Men hvertfall det er helga mi da, og jaa de skal faktisk ligge over. Men vi snakkes!

Uansett, hva synes dere om antrekket?

 

20 kommentarer

Siste innlegg