dagens

genser fra Bikbok, skjorte fra Guess, bukse fra Bikbok.

Dro fra skolen klokka kvart over tolv i dag, fordi jeg og pappa skulle på sykehuset.. :(( Ikke no dramatisk besøk akkurat, var bare sånn årlig sjekk angående cøliakien, men jeg måtte ta en sprøyte da. Har ikke tellingen på hvor mange sånne sprøyter jeg har tatt opp gjennom livet, men deeet er mange! Var så sykt komisk, fordi legen eller sykepleier eller hva hun var, var dansk! Så jeg skjønte kanskje 10 % av det hun sa, var egentlig ganske flaut. Så hele tiden bort på pappa og bare ´heeh ka sir hu?´.. Etter det dro jeg og pappa og kjøpte litt forskjellig faktisk. Elsker å shoppe med pappa (noen ganger haha) fordi han gidder ikke å vente så det er bare sånn ´okei bare legg det på så går vi´ liksom. Viser dere det etterpå!

Hva synes dere om antrekket?

16 kommentarer

Siste innlegg