MINE FAVORITT SHORTSER

Hei deere!

Da tenkte jeg å vise dere mine favoritt shortser, har egentlig flere favoritter også, men helt ærlig hadde jeg ikke nok kleshengere haha.. Men uansett her er de, og bildene under viser når jeg har dem på!

Bildet tatt i London. Shortsen er fra Bikbok, kjøpte den rett før sommeren.

Denne er fra Urban Outfitters i London, fra Levis. Eeelsker den! kostet ca 350 kr

På alle de tre bildene over har jeg på meg shorts fra Runwaydreamz, Levis det også. Dette er min absolutte favoritt. Kostet litt over 1000 kr.

Den over er egentlig mye mer lilla, den er fra Topshop London. Husker ikke hva den kostet.

Opprinnelig bukse fra Gina, som jeg har klippet opp og satt på nagler.


Shortsen over er også Levis fra Urba Outfitters, ca 350 kr.

Hva synes dere folkens?

 

32 kommentarer

Siste innlegg