Always believe that something wonderful is about to happen

Hei fiine dere! Er så mye skole og håndball for tiden, at jeg har jo ikke tid til å gjøre en dritt! Men jeg prøver å rekke alt. I kveld har jeg trening, men jeg gleder meg til å komme hjem å stirre på 90210 til jeg sovner. Eeelsker den serien seriøst! Jeg vet ikke helt om jeg burde anbefale den, for er du som meg så blir du sånn seriøst hekta. Har vært gjennom Gossip Girl, 90210, Pretty Little Liars, Frustrerte Fruer, Sex and the City og sikkert flere….. Om dere ikke vil bruke penger på det, er det helt genialt å se det på www.watchseries.eu. Du kan se hvilken som helst serie heelt gratis!

Dere vet vell at jeg ikke er den ultimate sminkedukken på skolen, så de bildene over er tatt for noen dager siden! Hva synes dere om bildene?

Ha en fin kveld, så blogges viii

20 kommentarer

Siste innlegg