dagens antrekk!

jakke// noe vintage greier, shorts// TopShop, sko// Converse, topp// Gina Tricot

Heeei i dag er jeg ikke all dressed up fordi det er første skoledag, men fordi jeg skulle på shoppiing etter skolen. Så et er grunnen altså! Skulle bare kjøp skoleting og deet gjorde jeg jo, på en måte.. Man må jo alltids ha en stor og god kosedress til skolestart eller hvaa? Så jeg, Katrine og Martine kjøpte oss hver vår kosedress fra Bikbok i blå, grå og lilla. Jeg kan vise dere det senere! Var egentlig helt ok å starte på skolen igjen, eller definisjonen på ‘ok’ er vell at okei jeg skal liksom prøøve å holde ut et år til og at ettersom jeg spiste seks muffinser på skolen i dag, overlevde jeg heldighvis. Men uten de muffinsene hadde jeg sikkert ikke klart det. Er såå irriterende at vi må legge på trekk på bøkene i uka her! Åh det må være det værste med skolestart….

Hva synes dere om dagens antrekk?

12 kommentarer

Siste innlegg