gleder meg til neste sommer

heeej

Faen så fort denne sommeren har gått! Føler egentlig ikke jeg har gjort en dritt.. Men jeg har jo selvfølgelig noen minner daaa. Gleder meg allerede til neste sommer jeg.

Uansett, da er jeg ferdig med håndballen for denne helga! Vi vant to kamper, mot csk og eh Midtsund eller noe? og tapte mot Egge eller noe haha, aldri hørt om de lagene før. Er egentlig veldig fornøyd med resultatene, bortsett fra tapet da selvfølgelig… I kveld har jeg bare slappet av og ryddet litt på rommet, er jo første skoledag i morgen sååå. Åh jeg gruer meg, SERR GJØR DU? ja. Morer meg litt over de som er helt ute av seg fordi de ikke vet hva de skal ha på seg, hvordan håret skal være osv. Haha jeg kjører nok joggebukse eller noe i den duren, og det gjør nok hele gjengen min også. Skjønner ikke hvorfor man skal pynte seg for noen man har kjent i ti år. Okei kanskje jeg skjønner første skoledag da, men etter det er det ingen unnskyldning! De guttene som går i klassen min er nok de som har sett meg på mitt styggeste, haha stakkar..

Jeg har tenkt å blogge litt mer om inspirasjon etter hvert nå, har en følelse av at det er mange som ønsker det. Alt fra klær, sminke, tilbehør osv. Vet ikke akkurat hva enda, men jeg finner vell ut av det! Synes dere det høres bra ut eller?

Bildene er tatt fra rommet mitt, neglelakkene er fra Essie og Chanel. Sikkert mange som kommer til å si at de vil ha romvideo, og jeg har tenkt på deet.

Hva vil dere jeg skal blogge om fremover?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Når man bor på landet er vell skolen det eneste som er bra nok til å kle seg litt bedre, eller ja, hvis du skjønner? Orker vell ikke så my sminke etterhvert da… Men jo, blogg om inspiasjon og klær og sånn 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg