Ukens Spørsmål

Hvor lenge har du spillt håndball?

Siden 1.klasse, altså ni år ca.

haha søtt bilde som ble tatt på en cup for leenge siden.

hvordan e du i sammen med venner og på skolen? populær,skjenert, stille eller noe i den duren

sjenert, snakker ikke med noen, har ingen venner.

hvor mye tjener du på bloggen din? Hvis du gjør det da

tjener ikke stort nei, men liitt.

Har du kjærest? om ikke, hvordan er det mulig??

Haha nope

Er det lett og gjøre inntrykk på deg?

Beklager men jeg skjønner ikke helt spørsmålet? Gjøre inntrykk, altså ja hvis du er søt og snill osv så får jeg vell et bra førsteinntrykk da..?

Hvorfor startet du å blogge hovedsaklig? pga erica?

Haha hæ? pga erica kvam? whaaat hvorfor skulle jeg deet. Nei jeg startet for kanskje to år siden, bare fordi alle andre gjodre det egentlig også var jeg liksom enesten som ikke slettet den.. Alle mine venninner har nok hatt blogg.

hvor får du all inspirasjonen din fra?

Weheartit, diverse blogger, moteblader osv

Hva er det dyreste du eier som er bare ditt?

Hm, som bare er mitt.. Kameraet mitt sikkert.

Topp 3 fav blogger?

åh vanskeig spørsmål.. De bloggene jeg leser for det meste er Livingdoll, Ulrikke Lund, auroramohn, l0ve, explode, annais og Nette Nestea.

Hvilke land har du vært i?

England, Frankriket, Spania, Hellas, USA, Sverige, Danmark, Tyskland, Thailand, Mexico, Italia, Kypros som jeg kommer på.

bildene over er tatt sist gang jeg var i Hellas.

Har du noe dyr?

Har en hund, rase Coton.

Har du silikon i leppene?

Haha ååh jeg skjønner egentlig ikke hvorfor alle spør om det. Nei jeg har ikke det! Nora skrev det jo foresten, men det var bare tull haha..

Noe dere lurer på til neste gang?

29 kommentarer

Siste innlegg