grilljæntan

heeei bloggæn

Har vært på hestsjøen (en innsjø i Trondheim) med jentene og grillet i kveld. Så for oss at vi kom til å være der helt alene til seeent på kvelden, men når vi kom var det stappfullt! Og så giddet vi ikke være der noe lenge, så nå sitter vi hjemme hos meg og slapper aav. Men det var veldig koselig da. Elsker når vi har tid til å finne på noe fint alle sammen, har vært alt for lite tid til det i sommer… Men daa blir det jo ekstra koselig når det skjer.

Martine og Thea -gonna hate me for leiing ut this bilde -.-

så pen når jeg ler haha

the betches in tha cluub

trine♥

annababe og meeii♥

nydelige thea♥

hanna♥ såå fint

Så ble jeg og trine veldig sinte på hverandre så hun slo til meg og jeg tok kvelertak på henne

eh nei, sykt morsomt

see hvor sykt forsøpplet det blir! Ikke vårt rot btw.

Hva har du gjort i kveld?

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg