heeei igjen!

holaa people!

Nåå er det lenge siden sist! Nora har vært en kjempe flink blogger mens jeg var på båtleir, haha. Lurer dere litt på hvordan det var elleeeer? Forventet ikke noe svar, men tar det som et ja. Jeg var der, altså på leir for å få båtsertifikat, med mine sju bestevenner; – Thea, Martine, Johanna, Anna, Katrine og Hanna. Og det var helt greit liksom, hadde det ikke vært for at vi har det så utrolig morsomt sammen så hadde det nok vært kjedelig, men vi gjorde det så sykt artig. Det måtte være stilt på rommet vårt klokken 11!!! sykt. Men det var jo selfølgelig ikke det da, plaget lederen helt til hun ikke gidda mer, så vi var våken til 1-2 tiden om ikke lengre. Hver morgen måtte vi opp klokka 9 til frokost, og rett på skole fra klokka 10 til ca klokka 7-8. Men det var jo selfølgelig pauser hele tiden inni mellom. Noe ganske ironisk, ettersom vi var på båtleir er at vi faktisk var ut i båt kun en gang, og da rodde vi, hahaha.

utsikten fra rommet vårt

Thea og Johanna

Martine og Anna

haha hva faen

Det var en regel der som sa at hver natt skulle noen ha brannvakt i en hel time. Aahh for et sliiit. Vi turte selvfølgelig ikke å gå alene, så her er gjengen ute på nattvakt klokka fire. Dere aaaner ikke hvor mørkt det var ute, så ingenting. Og i slike situasjoner, når det er kaldt, mørkt og skummelt begynner vi alltid å skremme hverandre med historier osv…………..

Her var det eneste huset med toalett, og her satt vi hver natt og fortalte skumle historer. Ser dere hvor sykt rent det var?? haha var ikke no vaskehjelp der ass.


det var pisskaldt om natten så dere ser jo klærne vi brukte

Kurs om motorer, kjempe interessant altså. Dere ser jo foreksempel på Martine med rød jakke baki der, holder på å sovne.

…………. rommet vårt

school kids

så har jeg jo fulgt med på min egen blogg

 

Men såå til slutt, siste dagen skulle vi jo ta eksamen. Var serisøt såå nervøs, med en feil kunne man få stryk! Det var så sykt nervepirrende. Meen hele gruppa besto! Og det er faktisk første gang i historen at absolutt alle besto. Vi var foresten ca 15 stk eller noe, vi jentene var halvparten.

Happyyyyy


eeh legg merke til at jeg har arket oppned heheeh. Og legg også merke til outfitten da. Gikk foresten hele oppholdet uten sminke haha, så ut som noen gjengrodde nakenrotter alle sammen.

Men nå er det såå værde, når jeg blir 16 kan jeg liksom kjøre opp til 48 fot(?) tror jeg.. Og det er viiilt. Så jeg anbefaler dere faktisk å ta den, kostet 5000 for hele greia.

Har dere vært på noe lignende?

8 kommentarer

Siste innlegg