hva som skjer fremmover

Hei dere!♥ I helga drar jeg med Thea og Martine til innerøya, de bildene over ble tatt sist gang jeg var der. Haha også er det noe morsomt jeg må si dere! Neste uke blir en litt spesiell uke skjønner dere. For jeg og mine sju bestevenner drar til Fosen på båtleir (av alle verdens ting) haha, for å få båtsertifikat! Så vi skal ha seks timer skole og eksamen på fredag……… Dette var frivillig!! -nesten.. Helt sykt, to uker igjen av sommerferie og vi bruker den ene på skole, om båter! Hahaha flirer av å tenke på det. Føler meg enegtlig sykt nerd. Men det blir sikkert nyttig en gang i livet! Og da har jeg en liten avtale med en frue dere kanskje vet hvem er, vår kjære Nora Tran har tatt på seg jobben som blogger haha 🙂 Så vi får se hvordan deeet går! Hva synes dere om det da?♥

Noen som har vært på båtleir? Hvis noen har, hvordan var det?

17 kommentarer

Siste innlegg