Dette liker jeg å gå i om sommeren

Om sommeren elsker jeg pastellfargede klær! som foreksempel de over her, lyseturkise bukser og kjoler, nydelig! Er så herlig og gå rundt i lyse og lette sommerklær.


Paljetter blir jeg aldri lei av, på fest eller utenom er det perfekt. Og om man ikke har paljetter i klærne, kan man jo bruke litt ekstra tilbehør med paljetter. Den kjolen nederst til høyre er såå fin, synes dere ikke?


Og en siste ting jeg liker best denne sommeren er t-skjorter, topper, gensere you name it med bilde og skrift på. Som foreksempel de over her, rååkule. Jeg liker spesielt de til venstre.

Husker ikke nøyaktig hvor alle klærne er fra, men Nelly, Bubbleroom, Asos osv..

For det første var det bare tull at de to var sammen, hadde det litt morsomt i går kveld bare… Og for det andre så er jeg hjemme i morgen, så da kårer jeg vinneren av konkuranssen!

Hva liker dere best å gå i om sommeren?

9 kommentarer

Siste innlegg