jente kveld ;-)

Heeeei♥ så fint at så mange ville melde seg på konkurransen! Jeg tenkte bare å si litt om gårsdagen. Når vi kom hjem fra byen dro jeg, Nora og Anna hjem til meg og ventet på at Hanna skulle komme. Når hun kom bestilte vi peppes pizza som kom rykende fersk på døren, såå herlig. Etter noen timer kom Johanna hjem fra Hvaler, som vi ikke hadde sett på tre uker!! Ble en kjempe koselig kveld, med mye latter. Til slutt fulgte vi Nora hjem og vi dro hjem til meg og la oss. 

hahahaha må si dere noe komisk! Johanna sovnet før oss andre så vi tenkte å finne på noe morsomt. Så vi prøvde å stikke fingeren hennes i et glass vann, for da skal liksom personen tisse seg ut da haha. Så våknet hun etter noen minutter og klarte å tømte glasset over seg. haha ja det ble veldig morsomt og masse missforståelser da. Men det jeg skulle frem til, var at det rett og slett ikke funka….. Ååh vi var så sikre på at det gikk, men nei. beklager….

 

Deli de Luca jentene

fineste Nora og Anna♥

sjååå på hu da

pizza mannen

beste jentene♥

Hva gjorde dere i går kveld?

9 kommentarer

Siste innlegg