sleepover hos bloggern

Heeei nå sitter jeg og Nora plantet i senga til Aurora og ser på at hun rer opp sengen, haha neeeida. jo. Husker ikke sist jeg har ledd så mye som jeg har gjort i kveld! Jeg og Nora tok bussen til byen og kjøpte inn litt småtteri til kvelden og så tok vi bussen videre til Aurora. Vi har null retningssans begge to og i tillegg er det fredag den 13 (hoooho overtroisk) så vi trodde vi aldri kom til å komme frem. Vi var de siste som satt igjen på bussen, meen det gikk bra, til slutt. Senere på kvelden spiste vi nyydelig biff som faren til Aur, som er kjent for sine kokkekunster, laget. Sååå tok vi turen til Marius og når vi skulle hjem fant vi en ensom taxi på veien. Og etter ti minutter konstant masing fikk vi overtalt han til å få sitte på hjem. haha.

on thaaa bus

vaaaakker

 

her ler vi oss ihjel av noe randomt jeg ikke husker


my giiirls♥

Hva har der gjort i dag?

 

12 kommentarer

Siste innlegg