back in norway

Heei, da er jeg endelig tilbake i norge! Det er så herlig når man faktisk blir lei av å være i syden, og gleder seg til å komme hjem. Var også en veldig behagelig flytur, med film og godteri haha. Med engang vi kom hjem bestilte vi pizzaa♥ Så fant jeg ut at det ikke var noen venninner hjemme, men Anna kommer hjem i dag, gleeder meg til å se henne. Hun er svaaart! Var sååå herlig å møte Mia, hunden min igjen! ååh har savnet henne sånn.

Uansett så har jeg fått maange spørsmål om jeg kan skrive litt om Hellas, sånn generelt så det skal jeg gjøre. Jeg har bare ikke tid akkurat nå, for nå må jeg løøpe. Skal rekke en buss til byen for å møte Nora for så og dra til Aurora og natte over deeer.


♥♥


søte jentene som ville på bloggen♥ Pernille og Elise


ooh dårlig kvalitet… haha spøkelse i døra

Skal klare å presse inn en liten outfit før jeg drar!

Håper dere får en heerlig fredag♥

5 kommentarer

Siste innlegg