korthåra nesten

Seriøst dere aner ikke hvor kort hår jeg har nå!! Disse bildene ble tatt før frisørepisoden som ødela sommeren min, okei det er ikke så ille, men jo. Holdt på å begynne å grine da jeg så meg i speilet. ‘vakkert og sunt hår har du no. Du har no litt lenger enn mæ forsatt da’ sier mamma som har hår til skuldrene! Dere kan få se bilder av det senere. Men nå må jeg løpe, skal nattbade litt hehe.

I morgen har vi foresten planer om å møte Thea, Martine og foreldrene i Platanias. Håper på å finne en sånn flettedame. okei nååå må jeg løpe, søstersen kleekker.

7 kommentarer
    1. Uff, forstår hvordan du har det. Måtte klippe av masse av håret mitt fordi det var så slitt.. Ble litt lei meg 🙁 Men du er jo like fin uansett da <3

    2. Vet hvordan det er. F.eks en gang skulle frisøren klippe håret mitt skrått nedover hvis du skjønner, også endte jeg opp med pannelugg, Hva faen!

    3. vet hvordan det er, sist jeg skulle klippe meg og frisøren gjorde det motsatte av hva jeg sa..
      btw, hvor er skjørtet og smykket fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg