bilder fra dagen

heei fineste dere♥ Noen som synes jeg burde skrive mere om hva som skjer i Hellas, såå da tar jeg til meg det og skriver mer. I dag har jeg bare vært på stranda for det meste og tænnaa. Også har de sånn supermorsomme vanngreier, dere vet sånn som henger etter båten og tråkkebåter osv. Så vi bestemte oss for å prøve en av de henger-etter-båten-stor-luft-madrass-greie og det var såå morsomt, i morgen går vi for en av de som er mer ekstrem. Så har jeg glemt å si at en av norges største kjekkaser bor på samme hotell, nemlig Kristian Kjelling. Gjør jo kanskje hotellet enda litt mer attraktivt he he. 

Men nå må jeg løpe for mamma har (uten at jeg visste det) bestilt frisørtime til meg, noe som jeg egentlig ikke synes er kult i det hele tatt! Enkelte frisører har en tendens til å missforstå når jeg sier en centimeter og at i hodet deres er det 5 centimeter, og da kleekker det for meg. Gjør meg ekstra nervøs at denne dama faktisk er gresk, noe som utgir større risiko for missforståelser…..

Snakkes senere!♥

14 kommentarer

Siste innlegg