CLASSY N COOL

Har ikke no mange bilder fra dagen i dag akkuat, men det går for det meste i det samme som før. Her er uansett dagens outfit, kjørte en veldig klassisk stil som dere kanskje ser. Jeg er litt nervøs akkruat nå, fordi dere skjønner at i morgen skal vi på et nytt hotell. Det er på Kreta det også, faktisk bare 10 min unna haha. Laaang historie, men da aaaner jeg ikke om det er internett der!!! Blir faktisk så stressa av den tanken. Men for all del så håååååper jeg at det funker like greit som det har gjort her og at vi blogges! Ikke gi meg helt opp da, uansett hvis det ikke funker med blogging derfra kommer det sikkert mange fine bilder etterpå.

Skjorte fra Primark, skjørt fra Sharia, jakke fra h&m, sko fra Primark, solbriller fake Rayban

Hva synes dere?♥

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg