READY FOR GREECE

Nå er det fult stress i huset for å bli pakket ferdig. Vi må opp i firetiden i natt!! Men elsker faktisk å ta fly så tidlig, eller så seint spørs hvordan man ser det haha. Da er vi fremme på hotellet rundt tolv ett tiden og daaa er det igang! Ja noen lurte på hvor jeg skulle, jeg skal til Kreta i Hellas med Thea og Martine♥ også skal vi ta fly med Anna som skal bo på et hotell litt lenger unna, vi hater hverandre skjønner dere, neeeida. Men det var helt tilfeldig og det er jo ganske sykt, spør du meg. Jeg skal være der i 2 uker, aah gruer meg allerede til vi skal hjem……… OKEI nå snakker jeg bare tull, jeg har reisefeber!!! Ønsk meg en god tur da dere♥♥♥♥ LOVE YOU


såånn ser lebestiften ut. Nr 102 og den kostet 70 kr, biiiillig.

Håper for all del at vi snakkes snart!! For hvis ikke kommer jeg til å skyte noen, seeeerr

39 kommentarer

Siste innlegg