15 ting dere ikke visste om meg

Har løpt fra en flodbølge. Hørtes veldig drastisk ut, men det har jeg faktisk. Var i Thailand i jula 2004 når den største Tsunamien (flodbølgen) på ti år slo inn. Ble en ganske så anerledes jul, men vi var veldig heldige og kom hjem igjen med alle i familien i livet. Var mye avis og tv-greier i den perioden, jeg var også til psykolog faktisk. Ferien var en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme.

Jeg tåler ikke hvetemel. Fant ut at jeg ikke tålte hvetemel når jeg gikk i 2.klasse eller noe sånt, og etter det har livet gått egentlig ikke noe uvanlig i det hele tatt. Den dag i dag finnes nesten alt med hvetemel, uten hvetemel også.

Prater myee i søvne. Haha har fått hørt av folk at jeg prater som baare det i søvne. Brukte en app for noen måneder siden, ‘sleep talk’ som tok opp det du sa i søvne. Og jeg både snakket og sang, hahaha. Også utrolig nåkk så smatter jeg helt ufattelig mye. Sutter på tunga eller noe, æsj

Synger hele tiden. De som kjenner meg best vet at jeg har en tendens til å synge hele tiden. For noen er dette veldig irriterende, andre synes de er bare komisk. Men jeg klarer bare ikke la være.

Avhengig av diverse serier. Har sett Gossip Girl, Frustrerte Fruer, Greys Anatomy, Pretty little liars, Beverly Hils 90210 blant annet. Blir avhengig av alle slike serier med en gang!

Blir såå betatt av håndballgutter. Har jo vært på håndballcup i helga og fant ut at jeg er forelsket i sikkert ti forskjellige håndballgutter, haha neida

Bruker aldri sminke i hverdagene. På skolen vår er det nesten om å gjøre å være styggest, køøder ikke. Alle vi jentene hvertfall kommer i joggebukse, hettegenser, trøtte usminka tryner og slippers hver dag! Skjønner ikke vitsen med å pynte meg for noen jeg har kjent i 9 år..?

Jeg har 4.9 i snitt. Har alltid hatt det, siden åttende og oppover. Snittet mitt i år kommer nåkk desverre ikke til å være like bra. Men jeg er veldig fornøyd med snittet jeg har hatt da.

Har aldri farget/stripet håret. You heard me, har aldri gjort noe annet enn å klippe, dusje og børste haha.

Var med i en reklame for 3t. Haha da jeg var ca tre år var jeg med på en 3t reklame for barnepass, var utrolig søt da. Har desverre ikke bilde av det..

Ble nesten belieber etter filmen om Justin Bieber. Åh husker sånn etter jeg hadde sett Never Say Never, jeg gråt nesten gjennom hele filmen og vare skikkelig deppa etterpå. Hørte bare på Bieber sanger osv. Hohoo er så glad jeg ikke ble hjernevasket sånn som flere millioner jenter har blitt.

Ble innlagt etter jeg ble brent av giftig brennmanet. I Thailand, den samme ferien ble jeg brent av en giftig brennmanet som la igjen de brennende tråene i huden på arma mi. Jeg ble skikkelig syk og ble innlagt osv på sykehus i Thailand. Utrolig skummelt hele greia!

Bor rett ved skolen. Fra gårsplassen min og til skolegrensa er det ca 2 meter. Så jeg går alltid til skolen to minutter før den starter og rekker det hver gang, nesten

Eelsker milkshake og smash. Kunne seriøst spist det til jeg døde!! Spesielt sjokolade milkshaken på Graffi og Mc.Donalds.

Hater å gå i bukse. Noen tror sikkert jeg er skikkelig wannabe Sophie Elise ettersom hun ikke liker å gå i bukse heller. Men det er ikke pga hun, haha. Jeg bare rett og slett hater å gå i bukse. Hver gang det kommer en mulighet for meg til å ta av meg buksa, skal jeg love jeg gjør det, deer hørtes jeg jo ikke sluty ut da..

noe dere ikke visste fra før av?

 

 

13 kommentarer
    1. Hørtes skummelt ut med tsunamien. Bra at det gikk bra da<3
      Tåler foresten ikke mel jeg heller, men er enig i det du sier, nesten alt finnes uten mel...
      Ta gjerne en titt innom bloggen min og si hva du syntes/ noen tips <3 blir alltid glad for sånt:)

    2. Hvorfor har du nesten alltid bukse paa deg da?
      Men eeelsker bloggen din, den er sinnsykt bra!
      Er fra Tyskland, hvis du lurer paa norsken min i förste setninga.
      Er helt forelska i fine blogger og leser dem hverdag! Saa har du faktisk et ny daglig leser 😉 Takk for at du blogger Mathilde!

    3. æ vist at du hadd spronge i fra derre bølgen, vist at du ikke tåle vete mel, at dokker e slaska å at du bor attme skolen! 🙂

    4. Hei, kjempe Fin Blogg, Digger den!
      Jeg og har melalergi, det er døds kjedelig nå når alt har mel i sei! 😀 men,men, klarer å leve med det dah 🙂 Hyggelig å få kommentar tilbake ..<3

    5. hah ååfyfaen du hadde meg nesten som en bloggleser ass, men å kalle beliebers for hjernevaska er waaay to stupid! serriøst, å være hjernevaska er nesten sånne som deg, som ikke skjønner at å støtte en person uansett hva ikke er hjernevasking. serriøst? IDIOT, sorry men jeg blir skikkelig forbanna, faktisk synes jeg det er respektløst, tro det eller ei. det du ikke forstår skal du heller ikke snakke om, så kjære IKKEbelieber, bare unngå å si sånne ting om beliebers, det er virkelig nok krig i verden! XOXO søt lita belieberjente uuuuu, men du hadde kjempefin blogg uansett;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg