motivasjon til trening

Har utrolig nåkk fått masse spørsmål om hvordan jeg trener og hva som får meg motivert og heer kommer sannheten. Jo det har seg sånn at jeg spiser hva faen jeg vil og trener etterpå. Ikke at det er noe jeg vil oppfordre andre til. Jeg har faktisk ganske så høy forbrenning og vil si at det jeg spiser ikke legger seg på kroppen da. Men det jeg sier er at det er null vits i å sitte å si ‘nei jeg kan ikke spise den sjokoladen, da blir jeg tjukk’ for så lenge man holder seg i form skal det ganske mye til for at man blir feit av en sjokolade.

Her er sykt fine meg som trener. Når jeg trener styrke tar jeg som oftest armhevinger, sit-ups og planke/sideplanke og ellers spiller jeg jo håndball og prøver å jogge så ofte som mulig (haha, vil si at jeg jogger svært sjelden).

Ogsåå hva som motiverer meg? Jeg blir faktisk ikke spesielt motivert av bilder av Victorias Secret Angels eller andre superbabes man ser i bikinireklamer osv. Det gjør meg helt ærlig bare deprimert… Men derfor setter jeg meg mål som får meg oppover, mobber meg selv om jeg ikke gjør det jeg burde. Prøver å gjøre meg selv stolt. Her er et motivasjonsark som er veldig effektivt. haha litt spesielt kanskje


funker det her altså!

en annen smart ting som en venninne av meg prøvde. Å legge penger i en kovolutt og ikke få åpne den før man er fornøyd med treningsinnsatsen.


Skal man ute på joggetur må man ha en treningsliste på telefonen eller ipoden!! Og det anbefales å forsikre seg om man har grunnlaget til smoothie eller noe fruktgreier før man drar. Er såå godt med det etter en god treningsøkt.

 
woooow coolstuffshit, men seeerr prøv ut noen av disse metodene, funker pessbra

Flere som har smarte treningstips?

5 kommentarer
    1. Kan gjærne ta nån flere bilder av deg selv når du trener.. den kroppen din er veldig herlig å se på… dat ass<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg