my daaay

I dag har jeg som ‘vanlig’ jobbet haha, og det er faktisk suupermorsomt! Gleder meg til å stå opp og komme meg på jobb. Vet ikke om det generelt er mye morsomere med jobb enn skole, men er hvertfall såå gøy å jobbe i resepsjonen på 3t! Nei jeg får ikke betalt for å skrive det her altså. Etter jobb møtte jeg Johanna og vi dro på butikken og kjøpte jordbær og is og så en sesong av sex and the city, før vi hoppet på trampolina som ‘vanlig’.


syk lunsj


litt kontor


litt meg


mange fristelser 🙁


litt av det jeg gjør i resepsjonen. neida


og mere meg

I morgen blir det samme gamle, gleeeder meg til jobben! Også går jeg rundt hele tiden og gleder meg til jeg kan hente kameraet mitt!

Noen som har noe planer for morgendagen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg