jobbpia97

Hei dere! I uka her har vi jobbuke, syyykt herlig egentlig! Ingen skole, ingen lekser, egentlig ikke no stress heller. Jeg gidda ikke å styre no særlig så jeg jobber i resepsjonen på 3t, booker inn folk og står i kassa. Haha føler meg sykt proff æsss. Har noen crazy dårlig bilder av meg under. Er virkelig på saken av nytt kamera, så hvis noen har noen anbefalinger, rop ut! Skal på fotobutikk eller noe i morgen etter jobb.  Da håper vi at bloggingen blir dobbelt så braaaa jeeeje. Dere får sikkert se noen bilder fra arbeidsplassen også etterhvert, bare litt kleint å dra med speilrefleksen og være paparazzi på jobb

 Noen som tilfeldighvis har noen bloggønsker eller noe dere savner på bloggen?♥♥

4 kommentarer
    1. Jeg kan anbefale Sony a57, kjøpte meg det i dag, men har ikke prøvd det ut så mye enda! Den tar bilder med god kvalitet og tar filmer i full HD <3 Jeg elsker det i hvertfall, og er STOR fornøyd!
      Du får kose deg på 3t i jobbuka, vi på Nidaros idrettsungdomsskole hadde det for en stund tilbake vi! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg