må komme meg videre!

Heeeeei dere! Kom nettopp hjem fra kirka, der jeg ble konfirmert! Var utrolig kleint å stå foran alle menneskene i ca tjue min og fake et smil. haha neida. Men det var skikkelig koselig da. Så nå er det like før vi kjører til byen, skal spise osv på Harmonien, sist jeg var der var jeg ett år så jeg husker ikke alt da. Men uansett dere får ha en superduper søndag, og gratulerer til alle dere andre som også ble konfirmanter i helga!

(dette innlegget skulle vært publisert i morrest, men pga blogg.nofuck så fikk jeg ikke til det før nå)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg