LONDON TUR BESTILT!

Som dere sikkert fikk med dere i overskriften skal jeg og sju andre venninner til London om ca tre uker! Gleder meg sånn. Bortsett fra tentamen som kommer i neste uke, har jeg bare ting å se fram til, og jeg klarer nesten ikke vente til bla.annet konfirmasjon og London da selvfølgelig. Har vært der to ganger før, en gang med familien og en gang med Thea og Martine. Håper å få innhenta no penger fra konfen da, så jeg har litt å shoppe for! Er jo derfor vi skal dit hovedsaklig. Har planlagt dette helt siden femte klasse :-))) haha. Og jeg gleder meg såånn til å kunne snakke britisk engelsk uten å bli sett på som deen nerden. Elsker britisk aksang(?) ♥♥♥♥


aaah elsker London!!

Noen andre som har vært i London før? Kanskje dere har noen butikker å anbefale?

5 kommentarer
    1. hei
      har vært der før vil andbefale å dra til abercrombie and fitch.Du burde også dra til london eye.God tur

    2. heii (:
      Jeg har vert der før, er utrolig koselig! mesunner deg nå 😀
      Jeg anbefaler å ta turen innom Primark i enden av Oxford Street. Er utrolig mange folk der, men de er så billige på den butikken og de har alt mulig! elsker bare den butikken, jeg (: kos deg!

    3. Primark! Elsker butikken! UTROLIG billige klær, men utrolig fine! Veldig stor butikk med veldig mange folk, og du finner absolutt ALT der! Sko, klær, vesker, herreavdeling osvosv. Jeg fikk kjøpt med meg to poser klær for 300 norske kroner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg