Elverum neste!

Da går bussen til Elverum om en liten time, vi skal på håndballcup skjønner dere. Bussturen tar 5-6 timer!!!! hoho. Det blir litt annerledes uten stjernekeepern vår (hun brakk armen) men vi får bare jobbe på, og i tillegg skal jeg være ekstra keeper hvis den andre keeperen vår blir skadet.. det kunne jo blitt underholden. Men uansett, jeg gleder meg. Håper på å møte noen kjekke oslogutter ;);) Jeg kan ikke love mye blogging fra min side, men jeg skal se hva jeg får til. Og når jeg kommer hjem kommer det sikkert masse bilder og kanskje en film.

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg