Pakke i posten

Hei dere! Som jeg sa så fikk jeg nettopp en pakke i posten som skulle gi meg litt mer treningsmotivasjon! Ikke at jeg kommer til å noen gang få det, men hvertfall så var det bikini fra Victoria’s Secret. Bestilte i forige uke en gang, kom driiit fort spør du meg! Jeg bestilte en truse og to overdeler, mangler fortsatt den ene overdelen, men den skal nåkk komme snart den også! 

Det er jo selvfølgelig alltid litt skummelt å handle på nettet, ettersom du ikke får prøvd det. Men jeg har bestilt derfra før og den passet perfekt da også! Jeg er kjempe happy, den var faktisk finere enn jeg hadde trodd den kom til å bli!

Har dere bestilt fra Victoria’s Secret før?

4 kommentarer
    1. har sykt lyst på! Jeg lurte på en ting, er det ikke dyrt med toll? Hvor mye ble det med toll? 🙂
      hadde vert fint om du svarte! 🙂

    2. Hvordan var størrelsene i bikinien i forhold til de størrelsene du bruker i bikinier her i Norge? Skal bestille fra VS selv, men er usikker på hvordan størrelsene er:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg