bilder ogsånn

heeeei søte dere♥

Starter på skolen klokka 10 i dag, elsker de dagene! Også må jeg dra fra skolen klokka 1 fordi jeg skal til kiropraktor(?) Jeg er langt i fra noe ekspert på hva det er, men har fått hørt at de knekker opp ryggen til folk, så wihu haha gleder meg.. Dessuten så skal jeg spille kamp mot CSK senere i kveld, så kan ikke love dere 100% blogginnsats det neste døgnet, men jeg prøver.

Ettersom jeg sitter med verdens søteste morgentryne her i senga nå, så får dere noen gamle bilder istedet haha.


malin♥



siss♥


jentan der!


haha husker fjortistia, gikk alltid med svarte prikker i trynet…. kødda vi var nisser i et skuespill XD hehe

Hva synes dere om bildene?

5 kommentarer
    1. Anonym: Katrine har en blogg, men hun blogger ikke lenger/veldig sjeldent. Den heter katrinesivertsen.blogspot.com. Men ellers er det desverre ingen av de andre venninnene mine som har blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg