klar for ny uke

Helga har er gått så sinnsykt fort, aalt for fort! Men da er det ny skoleuke, gruer meg sånn til å starte kvart over åtte i morgen….. Uansett her er noen bilder fra helga mi


tilbrakte fredagskvelden foran tven med Nina. Spiste pizza og bare tok det med ro, koselig.

også på lørdagen kom Jenny og vi bakte oreokake ♥

så dro jeg til Jenny, vi årdnet oss og dro til Rebecca.


sorry iphone pic altså, men tok ikke med kameraet. Jenny, meg og Natalie♥


♥♥ meg, Jenny, Marie og Marielle.

Og i kveld så jeg film med jentene, Johnny English, bare at det var nr 1, den var driitbra!


beste Anna♥

Hva har dere gjort i helga?

 

4 kommentarer
    1. ok, hva er egentlig forskjellen på thea og martine? synes de er prikk like jegg.. kunne du kanskje skrevet et innlegg om forskjellene ellernoee? <3 du er forresten sykt flink til å blogge også er du så søt !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg